Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

hurtownia odzieży online

Jak przygotować wystawę sklepową, by zachęcić klientów do wejścia?

Niemal w każdej branży panuje bardzo duża konkurencja, co oznacza, że przyciągnięcie klienta wcale nie jest łatwe. Ale jakby tego było mało to są branże, w których konkurencja jest wręcz ogromna. do takich można na pewno zaliczyć branżę odzieżową. W tym przypadku poza ciekawą konfekcją, ale także dobrymi cenami duże znaczenia ma wystawa sklepowa, która ma zachęcić klientów do wejścia. Jak więc ją przygotować?

Bo każdy rozmiar jest piękny

Na samym początku trzeba pamiętać, że nie należy ulegać jednemu kanonowi piękna, bo każde kobiecie ciało jest piękne. Wszelkie ograniczenia sprawiają, że nie dotrzecie do wszystkich grup kobiet, a przez to stracicie potencjalnych klientów. Zatem przygotowując wystawę sklepową, należy wybrać manekiny w różnych rozmiarach, a więc nie tylko te szczupłe. Oczywiście jeżeli zajmujecie się sprzedażą także konfekcji męskiej czy dziecięcej, to na wystawicie powinny znajdować się także manekiny męskie czy dziecięce, dzięki temu klienci są informowani, że w sklepie dostępna jest nie tylko odzież dla kobiet.

Temat przewodni ma znaczenie

Każda wystawa powinna mieć temat przewodni, ale oznacza to także to, że wystawy trzeba regularnie zmieniać. Mają być one ciekawe pod kątem estetycznym, ale powinny być także nieco ekstrawaganckie, a przy tym klasyczne. Tutaj musicie wiedzieć, że wystawa powinna być zgodna z daną porą roku, ale też świętami. Jeżeli zbliżają się np. walentynki, to wtedy można przygotować dekorację utrzymaną w romantycznym stylu, z akcentami nawiązującymi do święta zakochanych. Z kolei latem najlepiej zachować wakacyjny klimat. Zatem powinno być wesoło, a przy tym oryginalnie, a gdy zbliża się rok szkolny, to konieczne jest zaprezentowanie wystawy z nutą klasyki, wszak wtedy sporo osób poszukuje eleganckiej odzieży, a więc garsonek, garniturów, a także koszul.

SPRAWDŹ:  Rowerowa Rewolucja: Nowoczesne Kierownice dla Pasjonatów Jazdy

Ograniczenia istnieją tylko w Waszych głowach

Ograniczenia istnieją tylko w naszych głowach i o tym warto pamiętać, przygotowując wystawę sklepową. Na pewno ma być stylowo, ale jednocześnie nie może być nudno. Na wystawie powinny znajdować się ubrania i dodatki, które można zakupić także w sklepie, a jeżeli zostaną wykupione poszczególne elementy, to koniecznie należy wymienić wystawę na nową. Do tego zwróćcie też uwagę na detale. Jeżeli manekin ubrany jest w koszule, spodnie kuloty, ale założony ma też kapelusz to i kapelusz klienci powinni móc kupić, czyli tego czego nie ma w sprzedaży, absolutnie nie można umieszczać na wystawie, gdyż na tym polu często dochodzi do nieporozumień i bardzo łatwo wtedy stracić klientów. Warto pomyśleć też o umieszczeniu blisko manekinów list z cenami dotyczącymi poszczególnych elementów wystawy, w ten sposób zainteresowana osoba wie od razu, czy stać ją na dany towar. A skoro już o cenach mowa to pamiętajcie, że na rynku jest tak duża konkurencja, że aby przyciągnąć klientów trzeba zaoferować korzystną cenę, dlatego  hurtownia odzieży online jest dobrym pomysłem.

Monochromatycznie, a przy tym bardzo ciekawie

hurtownia odzieży online

Chyba nie zadziwimy Was stwierdzeniem, że wystawa musi być ciekawa, ale też monochromatyczna, jednak owy monochromatyzm odnosi się do stylizacji jednego manekina. Jeżeli w Waszym sklepie dostępne są ubrania zarówno klasyczne, jak i utrzymane w formalnym, smart casualowym czy casualowym stylu, to taka też powinna być wystawa. Każdy manekin powinien mieć ubrany inny outfit, w ten sposób potencjalni klienci wiedzą od razu czy w sklepie znajdą wszystko, czego potrzebują. Jeżeli tak jest to na pewno chętnie go odwiedzą, a w ten sposób szansa, że zyska się nowego klienta znacząco rośnie. Natomiast tło dla manekinów powinno być już utrzymane w klasycznym stylu. Owszem nie ma być szaleństwa, ale też nie może panować zupełna nuda. Wraz z pojawieniem się nowej kolekcji bądź gdy macie dostawę nowych ubrań, pomyślcie o nowej wystawie, w ten sposób znowu zaciekawicie nowych klientów. Nie polecamy przyklejania na szybie naklejek zachęcających do wejścia, gdyż odwracają one uwagę od samych ubrań.

SPRAWDŹ:  Jak dobrać wentylację mechaniczną

Przy tworzeniu wystawy koniecznie skorzystajcie z naszych rad. Dzięki temu efekt przerośnie Wasze oczekiwania, a Wy macie naprawdę olbrzymią szansę na zdobycie dużego grona nowych klientów.

Emilia Borowska

Emilia Borowska

Specjalistka ds. HR z doświadczeniem w rekrutacji i zarządzaniu talentami. Publikuje artykuły na temat rynku pracy i rozwoju kariery zawodowej. Prywatnie miłośniczka teatru i podróży po Europie.

Artykuły: 76

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *