Marketing firmy

Skuteczne sposoby na reklamę w Internecie

Masz swoją działalność i chcesz, by dowiedziało się o niej jak najwięcej osób? Zainwestuj w skuteczną reklamę w internecie! Zyskasz nowych klientów i zwiększysz swoje zyski. Jak? Wystarczy, że wykorzystasz 4 sposoby, o których dowiesz się więcej z tego artykułu.

Reklama w internecie to jeden z najskuteczniejszych sposobów promocji swojej działalności. Warto jak najszybciej wykorzystać możliwości, jakie daje, zwiększać świadomość marki, docierać do nowych odbiorców i w efekcie cieszyć się ciągle rozwijającą firmą.

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych

To jedna z najlepszych inwestycji w promocję swojej działalności w sieci. Sprawdza się w przypadku samej strony WWW, ale także prężnie rozwijającego się sklepu internetowego. Dzięki pozycjonowaniu strona wyświetla się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania Google, a to sprawia, że odwiedza ją coraz więcej odbiorców. Im większy ruch na witrynie, tym rośnie prawdopodobieństwo, że z ofertą zapoznają się potencjalni klienci i szybko z niej skorzystają.

Nie bez powodu pozycjonowanie SEO nazywane jest inwestycją, przynosi zyski jeszcze przez długi czas i jest jednym z podstawowych filarów promocji działalności w sieci. Wyższa pozycja strony WWW w Google zwiększa świadomość marki, wpływa na zaufanie odbiorców, a także zapewnia coraz lepsze zyski.

Kampania Google Ads 

Kolejnym skutecznym sposobem na promocję działalności w sieci kampanie reklamowe Google. Google Ads umożliwia płatną reklamę w Google. Przy czym płatność nalicza się dopiero wtedy, gdy pojawi się kliknięcie reklamy. W przeciwieństwie do samego pozycjonowania, w przypadku wykupienia kampanii w Google Ads reklama może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania, także jako reklama produktowa. Promocja może być dostępna również w aplikacjach, na YouTube oraz Gmail, a także w formie remarketingu w wyszukiwarce. Kampanie reklamowe Google występują w formie tekstowej, obrazowej, a także video.

Google reklamy ads

 

Google Ads to sposób na dotarcie do nowych klientów, a także przypomnienie o swojej firmie tym, którzy już raz mieli z nią styczność, a być może już nawet  o tym nie pamiętają. W przeciwieństwie do pozycjonowania, które jest procesem długotrwałym, kampania Google Ads działa i przynosi efekty zaraz po jej uruchomieniu, w niektórych przypadkach umożliwia nawet błyskawiczne znalezienie się strony na samym szczycie wyników wyszukiwania Google. Kiedy szczególnie warto zainteresować się kampaniami Google Ads? W czasie promocji bardziej ograniczonych czasowo np. przed świętami. Kolejnym dużym plusem Google Ads jest łatwość monitorowania wyników, a także docieranie tylko do tych zainteresowanych odbiorców.

Reklama w social media 

Dziś sama obecność Twojej firmy w sieci to za mało! Prócz strony internetowej potrzebujesz także kanałów w social media, dzięki którym będziesz docierać do odbiorców z wybranych portali. Warto nie tylko angażować się w prowadzenie profilu, tak by był interesujący, ale także zainwestować w dodatkową płatną reklamę, która sprawi, że Twój profil wyświetli się innym potencjalnie zainteresowanym osobom.

Taka reklama będzie bardziej skuteczna, jeśli pamiętasz o: 

  • dostosowaniu jej do grupy docelowej: kim są osoby potencjalnie zainteresowane Twoją ofertą i które kanały społecznościowe byłyby przez nich wybierane? Czy to profesjonaliści chętnie angażujący się w dyskusje na LinkedIn, wielbiciele Facebooka, a może osoby uwielbiające komunikację za pośrednictwem Instagrama?
  • testowaniu grup odbiorców, do których kierujesz swoje reklamy w social media. Nie zawsze za pierwszym razem uda się trafić do idealnej grupy, jednak dobrze jest sprawdzać różne możliwości i potem porównywać wyniki – tak by osiągać, jak najwięcej konwersji przy możliwie najniższych kosztach reklamy.
  • przygotowaniu kilku wersji tekstów i grafik do reklamy:  to istotne, by sprawdzić, jakie konkretnie treści oraz grafiki przypadną na tyle do gustu Twoim odbiorcom, że chętniej w nie klikną.

Content marketing 

Czyli tworzenie wartościowych treści, które potencjalnie będą przydatne dla odbiorcy. Content marketing obejmuje całą komunikację marki, począwszy od strony internetowej, poprzez social media, a skończywszy na oficjalnych komunikatach prasowych. Ważne, by wszystkie treści, które docierają do odbiorcy, były spójne i zgodne z misją firmy. By content marketing działał, powinny znaleźć się w nim treści, które są przydatne z punktu widzenia odbiorcy, poradniki, tutoriale krok po kroku, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Warto wypróbować kilka z tych metod i skutecznie promować swoją działalność w sieci. Na którą z nich zdecydujesz się w pierwszej kolejności?

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij